CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 10 November 2009

BAB 7

Satu lagi salinan surat yg tertulis 'JUMPA DI TAMAN' diberi kepada Julia.Ryan memang dah rancang perkara ni lama dah.Dia berharap hasil titik peluh dia kali ini berjaya...biasanya kalau lelaki ni hilang kawan pon..tak kisah....tapi Ryan ni..ego dengan pompuan punyalah tinggi..tapi bila dengan lelaki..mesti jaga betul-betul....haha....

"Hish..siapa yang nak jumpa aku ni??"rungut Julia setelah menerima surat yang pelik tu...

"Argh!!ikut je la..."

***************************************************************************************


Ketiga-tiga orang yang patut hadir ke taman dah ada.Hah!!pertama kali Hakim nampak Ryan dia nak undurkan diri..tapi sempat disergah Ryan.Julia lak...elok-elok dok kereta..kene tarik bawak keluar..aa lagi..jerit la die...macam pontianak da suara die..

"Apa kau nak??"tanya Hakim yang sudah semestinya kepada Ryan.

"Aku nak cakap pasal..."Ryan baru nak cakap

"Mm..cepat sikit???"Julia berkata sambil kening sebelah kanan dinaikkan.

"Okey..aku nak minta maaf..''Ryan berkata pantas

"For what??"nada suara Hakim seperti memerli

"Selama ni aku dah banyak menyusahkan kau..aku rasa bersalah..aku kacau adik kau..and everything"

"Kalau aku kata aku tak maafkan??"

"Aku akan buat ape yang kau suruh..segalanya"pinta Ryan.Julia yang dari tadi senyap je buat dah berkerut dah dahinya.

"Aku nak kau..."ayat Hakim terhenti.Ryan dan Julia masih menanti jawapan daripada mulut Hakim

"Aku nak kau couple ngan Julia."mulut Julia dah ternganga.Ryan....selamba.....

0 ulasan: